Bakelit lemez

 2011.07.25. 19:45

Ma már csak nevetünk azon, ha nagyszüleink azt mondják a CD-re, hogy hanglemez. Valóban mulatságos a  mai kor gyermekeinek hallani ezt a -talán már rég elfeledett - kifejezést. Pedig amikor még... Szóval amikor a mai kor gyermeke még a csattogóslepkét vontatta maga után, akkor a nagyiéknál még Vámosi János ordított a lemezjátszóból. Szerettem, mikor ki kellett sakkozni, hogy hova tegyem a tűt, hogy az a szám szóljon, amit kinéztem magamnak. :) Érdekes hangokat adott, mikor megcsúszott a hangszedő, vagy ha véletlenül (direkt) megcsúsztattam. :)))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: lemezjátszó lemez bakelit

A bejegyzés trackback címe:

https://retromok.blog.hu/api/trackback/id/tr463097417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hanglemezbolt · http://hanglemezbolt.hu 2011.07.27. 15:26:46

"Érdekes hangokat adott, mikor megcsúszott a hangszedő, vagy ha véletlenül (direkt) megcsúsztattam. :)))" és mégis mennyire "jó volt"...

Reston 2011.08.06. 11:41:42

@Hanglemezbolt: Jó bizony. Mennyit szórakoztam vele. :)))
süti beállítások módosítása